Bc. Tereza Gajanová

Bachelor's thesis

Internetový marketing vybraného subjektu

Internet marketing of selected entity
Abstract:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou zmíněny především definice, poznatky a nástroje, které jsou v oblasti internetového marketingu využívány. Především jednotlivé nástroje reklamy, které jsou využívány na Internetu. Dále se jedná o marketing partnerský, marketing na sociálních médiích, e-mail marketing nebo virální marketing. Také jsou zde popsány možnosti optimalizace výsledků ve …more
Abstract:
The Theoretical and methodological part of my Bachelor Thesis contains mostly definitions, findings and instruments, used in the area of Internet Marketing. Especially particular tools of advertisement found on the Internet. It also includes Affiliate Marketing, Marketing of Social Media, E-mail Marketing and Viral Marketing as well. Furthermore, options of optimizing the results of research are described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management