Bc. Tereza Gajanová
Bachelor's thesis
Internetový marketing vybraného subjektu
Internet marketing of selected entity
Abstract:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou zmíněny především definice, poznatky a nástroje, které jsou v oblasti internetového marketingu využívány. Především jednotlivé nástroje reklamy, které jsou využívány na Internetu. Dále se jedná o marketing partnerský, marketing na sociálních médiích, e-mail marketing nebo virální marketing. Také jsou zde popsány možnosti optimalizace výsledků ve …moreAbstract:
The Theoretical and methodological part of my Bachelor Thesis contains mostly definitions, findings and instruments, used in the area of Internet Marketing. Especially particular tools of advertisement found on the Internet. It also includes Affiliate Marketing, Marketing of Social Media, E-mail Marketing and Viral Marketing as well. Furthermore, options of optimizing the results of research are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/af662/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska