Internetový marketing vybraného subjektu – Bc. Tereza Gajanová
Bc. Tereza Gajanová
Bachelor's thesis
Internetový marketing vybraného subjektu
Internet marketing of selected entity
Anotácia:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou zmíněny především definice, poznatky a nástroje, které jsou v oblasti internetového marketingu využívány. Především jednotlivé nástroje reklamy, které jsou využívány na Internetu. Dále se jedná o marketing partnerský, marketing na sociálních médiích, e-mail marketing nebo virální marketing. Také jsou zde popsány možnosti optimalizace výsledků ve …viacAbstract:
The Theoretical and methodological part of my Bachelor Thesis contains mostly definitions, findings and instruments, used in the area of Internet Marketing. Especially particular tools of advertisement found on the Internet. It also includes Affiliate Marketing, Marketing of Social Media, E-mail Marketing and Viral Marketing as well. Furthermore, options of optimizing the results of research are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/af662/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska