Problematika stanovení firemního étosu PR v oboru výroby a distribuce alkoholických nápojů (Jan Becher) – Ing. Eva Kotýnková
Ing. Eva Kotýnková
Bachelor's thesis
Problematika stanovení firemního étosu PR v oboru výroby a distribuce alkoholických nápojů (Jan Becher)
Questions of company ethics determination of PR in line of alcohol production and distribution business (Jan Becher)
Abstract:
Má práce se zabývá problematikou etiky a rolí étosu v komunikaci firmy vyrábějící a distribuující alkohol. Restrikce v oblasti alkoholového odvětví na český trh zatím nedolehly a náš trh je velmi liberální, ale v okolních zemích již k různě rozsáhlým regulacím došlo. Jako jednu z možností, jak se často nesmyslným restrikcím vyhnout, vidím zodpovědný přístup alkoholových firem ke komunikaci a implementaci …moreAbstract:
My thesis deals with ethos and its role in communication of a company producing and distributing alcohol. Restrictions of alcohol branch in the Czech Republic haven’t been implemented yet and our market is very liberal, but abroad have already been various restrictions implemented. As one of the possibilities how to omit often meaningless restrictions I see responsible approach of alcohol producers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/doaid/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTÝNKOVÁ, Eva. \textit{Problematika stanovení firemního étosu PR v oboru výroby a distribuce alkoholických nápojů (Jan Becher)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/a6kiu3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Formování a význam pravidel pro účtování a vykazování
Barbora VOKÁČOVÁ -
Zásady a principy arbitráže v řízení před Arbitrážním soudem pro sport a jejich aplikace v judikatuře
Petr JAHODÁŘ -
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování v médiích zvolené firmy či instituce s využitím osobní empirie stážisty, brigádníka, zaměstnance (Projekt zakladniho školeni pro pracovniky PR útvarů podniku a institucí)
Lenka Vokůrková -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska -
Efektivní komunikace ve veřejné správě
Petra Kubínová