Bc. Kateřina Škáchová

Master's thesis

Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.

Application trends in marketing communication online store Fourty-two, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy a blíže uvádí jednotlivé moderní nástroje marketingového mixu. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je navrženo zavedení nové formy internetového …more
Abstract:
This thesis deals with trends in marketing communications. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts and describes in detail the various tools of modern marketing mix. The practical part is devoted to selected company. There are analyzed previously used marketing tools and their success. Based on the information obtained, it is proposed to introduce a new form …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní