Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o. – Bc. Kateřina Škáchová
Bc. Kateřina Škáchová
Master's thesis
Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.
Application trends in marketing communication online store Fourty-two, s.r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy a blíže uvádí jednotlivé moderní nástroje marketingového mixu. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je navrženo zavedení nové formy internetového …viacAbstract:
This thesis deals with trends in marketing communications. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts and describes in detail the various tools of modern marketing mix. The practical part is devoted to selected company. There are analyzed previously used marketing tools and their success. Based on the information obtained, it is proposed to introduce a new form …viacKľúčové slová
Internetový marketing internetový obchod komunikace marketing marketingová komunikace marketingový mix moderní nástroje marketingu virální marketing zákazník Internet marketing e-commerce communication marketing communication marketing mix modern marketing tools viral marketing customer
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r58ey/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet -
Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Martina Kirchmanová -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Waiss Fakiri