Lucie Kozelková

Bachelor's thesis

Tvorba obsahové strategie značky - RK dekorace

Creation content strategy of the brand RK decoration
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá existenci značky "RK dekorace". Pojednává o vzniku, vývoji, její tvorbě a o konkurenci. Práce řeší problematiku, která se týká nízkého povědomí o značce. V návaznosti na problematiku navrhuje řešení, které se zaměřuje na zlepšení obsahu, na základě vytvoření a spuštění několika kampaní na sociálních sítích Facebooku.
Abstract:
My bachelo´r thesis disassemble existence of the brand "RK decoration". It discusses the origin of the brand, its development, creation, content and competition. This thesis deals with problematics, which concerns about low brand awareness. In connection with this issue it proposes a solution, which focuses on content improvement, based on creation and launch several campaigns on Facebook social networks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.