Tvorba obsahové strategie značky - RK dekorace – Lucie Kozelková
Lucie Kozelková
Bachelor's thesis
Tvorba obsahové strategie značky - RK dekorace
Creation content strategy of the brand RK decoration
Abstract:
Bakalářská práce rozebírá existenci značky "RK dekorace". Pojednává o vzniku, vývoji, její tvorbě a o konkurenci. Práce řeší problematiku, která se týká nízkého povědomí o značce. V návaznosti na problematiku navrhuje řešení, které se zaměřuje na zlepšení obsahu, na základě vytvoření a spuštění několika kampaní na sociálních sítích Facebooku.Abstract:
My bachelo´r thesis disassemble existence of the brand "RK decoration". It discusses the origin of the brand, its development, creation, content and competition. This thesis deals with problematics, which concerns about low brand awareness. In connection with this issue it proposes a solution, which focuses on content improvement, based on creation and launch several campaigns on Facebook social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka