Lucie Kozelková

Bakalářská práce

Tvorba obsahové strategie značky - RK dekorace

Creation content strategy of the brand RK decoration
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá existenci značky "RK dekorace". Pojednává o vzniku, vývoji, její tvorbě a o konkurenci. Práce řeší problematiku, která se týká nízkého povědomí o značce. V návaznosti na problematiku navrhuje řešení, které se zaměřuje na zlepšení obsahu, na základě vytvoření a spuštění několika kampaní na sociálních sítích Facebooku.
Abstract:
My bachelo´r thesis disassemble existence of the brand "RK decoration". It discusses the origin of the brand, its development, creation, content and competition. This thesis deals with problematics, which concerns about low brand awareness. In connection with this issue it proposes a solution, which focuses on content improvement, based on creation and launch several campaigns on Facebook social networks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.