Marketingový mix začínajícího podniku – Bc. Martin Kahaja
Bc. Martin Kahaja
Bakalářská práce
Marketingový mix začínajícího podniku
The marketing mix of a start-up business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout podobu jednotlivých prvků marketingového mixu začínajícího podniku v online prostředí. V teoretické části bude představen marketingový mix a jeho prvky s ohledem na online marketing. V praktické části bude představen podnik a realizován sekundární výzkum prvků marketingového mixu zohledňující i specifika online prostředí. Součástí BP bude i primární výzkum oslovující …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose the form of the individual elements of the marketing mix of a start-up company in the online environment. In the theoretical part, the marketing mix and its elements with regard to online marketing will be presented. In the practical part, the enterprise will be introduced and secondary research on the elements of the marketing mix will be carried out taking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zzyyl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et. Mgr. Lucia Legerská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová