Bc. Martin Kahaja

Bakalářská práce

Marketingový mix začínajícího podniku

The marketing mix of a start-up business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout podobu jednotlivých prvků marketingového mixu začínajícího podniku v online prostředí. V teoretické části bude představen marketingový mix a jeho prvky s ohledem na online marketing. V praktické části bude představen podnik a realizován sekundární výzkum prvků marketingového mixu zohledňující i specifika online prostředí. Součástí BP bude i primární výzkum oslovující …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose the form of the individual elements of the marketing mix of a start-up company in the online environment. In the theoretical part, the marketing mix and its elements with regard to online marketing will be presented. In the practical part, the enterprise will be introduced and secondary research on the elements of the marketing mix will be carried out taking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zzyyl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et. Mgr. Lucia Legerská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing