Bc. Martin Kahaja
Bachelor's thesis
Marketingový mix začínajícího podniku
The marketing mix of a start-up business
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout podobu jednotlivých prvků marketingového mixu začínajícího podniku v online prostředí. V teoretické části bude představen marketingový mix a jeho prvky s ohledem na online marketing. V praktické části bude představen podnik a realizován sekundární výzkum prvků marketingového mixu zohledňující i specifika online prostředí. Součástí BP bude i primární výzkum oslovující …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose the form of the individual elements of the marketing mix of a start-up company in the online environment. In the theoretical part, the marketing mix and its elements with regard to online marketing will be presented. In the practical part, the enterprise will be introduced and secondary research on the elements of the marketing mix will be carried out taking …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zzyyl/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Mgr. et. Mgr. Lucia Legerská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová