Bc. Martin Kahaja

Bachelor's thesis

Marketingový mix začínajícího podniku

The marketing mix of a start-up business
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout podobu jednotlivých prvků marketingového mixu začínajícího podniku v online prostředí. V teoretické části bude představen marketingový mix a jeho prvky s ohledem na online marketing. V praktické části bude představen podnik a realizován sekundární výzkum prvků marketingového mixu zohledňující i specifika online prostředí. Součástí BP bude i primární výzkum oslovující …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose the form of the individual elements of the marketing mix of a start-up company in the online environment. In the theoretical part, the marketing mix and its elements with regard to online marketing will be presented. In the practical part, the enterprise will be introduced and secondary research on the elements of the marketing mix will be carried out taking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Mgr. et. Mgr. Lucia Legerská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné