Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci – Maria Burdina
Maria Burdina
Bakalářská práce
Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci
Specificity of FMCG sector in the Russian Federation
Anotace:
Práce se zabývá specifikou maloobchodu v Ruské federaci se zaměřením na trh rychloobrátkového zboží. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, trhu FMCG, obchodní logistiky. Další část je věnována rozvoji maloobchodu v Ruské federaci od 90. let a současným tendencím na trhu. Třetí část obsahuje popis specifických rysů podnikání v Rusku, zaměřuje se na zvláštnosti konceptu cash & carry …víceAbstract:
The work deals with the specificity of retail in the Russian Federation, focusing on the FMCG sector. First part is dedicated to some theoretical terms of retailing, FMCG market, business logistics. Next part is focused on retail development in the Russian Federation from the 90th years and current trends on the market. The third section describes specific features of business in Russia, focusing on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32210
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Petr Cimler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32210
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Karel Novák -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza zásob ve společnosti Makro Cash & Carry Zlín, Malenovice
Michal Navrátil -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková