Bc. Veronika Kuncová

Master's thesis

Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku

The international marketing conceptions, examples of application in company
Abstract:
Mezinárodní marketing znamená, že firmy uplatňují marketingové postupy, principy ve více než jedné zemi. Dnes v době internetu, kdy se informace šíří obrovskou rychlostí a konkurenci vystřídala hyperkonkurence, nestačí jen vyrobit výrobek a zkusit ho prodat. Firmy musí mít dokonalé informace o trzích na které chtějí proniknout, o zákaznících které chtějí oslovit a především přizpůsobit jim své výrobky …more
Abstract:
International marketing means, that firms apply marketing techniques, principles in more than one country. Today in the internet age, when informations are expand with huge speed and competiton is replaced by hypercompetition, firms must do more than only produce their products and try to sell them. Firms must have perfect informations about markets, which they want to expand, about customers which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Fišer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní