Bc. Veronika Kuncová

Diplomová práce

Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku

The international marketing conceptions, examples of application in company
Anotace:
Mezinárodní marketing znamená, že firmy uplatňují marketingové postupy, principy ve více než jedné zemi. Dnes v době internetu, kdy se informace šíří obrovskou rychlostí a konkurenci vystřídala hyperkonkurence, nestačí jen vyrobit výrobek a zkusit ho prodat. Firmy musí mít dokonalé informace o trzích na které chtějí proniknout, o zákaznících které chtějí oslovit a především přizpůsobit jim své výrobky …více
Abstract:
International marketing means, that firms apply marketing techniques, principles in more than one country. Today in the internet age, when informations are expand with huge speed and competiton is replaced by hypercompetition, firms must do more than only produce their products and try to sell them. Firms must have perfect informations about markets, which they want to expand, about customers which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Fišer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní