Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku – Bc. Veronika Kuncová
Bc. Veronika Kuncová
Diplomová práce
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
The international marketing conceptions, examples of application in company
Anotace:
Mezinárodní marketing znamená, že firmy uplatňují marketingové postupy, principy ve více než jedné zemi. Dnes v době internetu, kdy se informace šíří obrovskou rychlostí a konkurenci vystřídala hyperkonkurence, nestačí jen vyrobit výrobek a zkusit ho prodat. Firmy musí mít dokonalé informace o trzích na které chtějí proniknout, o zákaznících které chtějí oslovit a především přizpůsobit jim své výrobky …víceAbstract:
International marketing means, that firms apply marketing techniques, principles in more than one country. Today in the internet age, when informations are expand with huge speed and competiton is replaced by hypercompetition, firms must do more than only produce their products and try to sell them. Firms must have perfect informations about markets, which they want to expand, about customers which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x3ais/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Fišer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická diplomacia Českej republiky a Španielska - rola agentúr na podporu exportu
Monika Chovancová -
Vývoj objemu finančních prostředků směřujících na podporu sportu v rámci rozpočtové kapitoly Národní sportovní agentura.
Jan Tůma -
Vstup firmy na zahraniční trh s podporou agentury Czech Trade
Vladimír Marčík -
Projekt webové stránky jako marketingové podpory agentury zaměřené na organizaci kongresové a konferenční služby
Olga Baudyšová -
Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
Ivana KOLBABOVÁ -
Impact of foreign direct investments to structure and foreign trade of Ghana economy
Evans Yeboah -
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
Podniková strategie malých a středních podniků v ČR v podmínkách ekonomické globalizace.
Petr Branda