Adéla Barošová

Master's thesis

Komunikace firmy na sociálních sítích

Corporate communication on social networks
Anotácia:
Komunikace na sociálních sítích patří mezi nové nástroje v oblasti marketingové komunikace. Hojně ji využívají jak jednotlivci, tak zároveň i firmy. Zvláště u firem se stala komunikace na sítích oblíbenou, neboť je to dobrý způsob, jak posílit značku, využívat levného a rychlého nástroje pro komunikaci. Cílem bylo zanalyzovat komunikaci firmy na různých sociálních sítích. Jaké trendy firma využívá …viac
Abstract:
Communication on social networks belongs to new tools in marketing communication. It is widely used by both individuals and companies. Especially companies like it, because it is a good way how to make the brand stronger and it is fast and cheap tool for communication and presentation. The aim of this thesis is to analyse corporate communication on social networks, which trends the company uses, if …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze