Komunikace firmy na sociálních sítích – Adéla Barošová
Adéla Barošová
Diplomová práce
Komunikace firmy na sociálních sítích
Corporate communication on social networks
Anotace:
Komunikace na sociálních sítích patří mezi nové nástroje v oblasti marketingové komunikace. Hojně ji využívají jak jednotlivci, tak zároveň i firmy. Zvláště u firem se stala komunikace na sítích oblíbenou, neboť je to dobrý způsob, jak posílit značku, využívat levného a rychlého nástroje pro komunikaci. Cílem bylo zanalyzovat komunikaci firmy na různých sociálních sítích. Jaké trendy firma využívá …víceAbstract:
Communication on social networks belongs to new tools in marketing communication. It is widely used by both individuals and companies. Especially companies like it, because it is a good way how to make the brand stronger and it is fast and cheap tool for communication and presentation. The aim of this thesis is to analyse corporate communication on social networks, which trends the company uses, if …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13298/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAROŠOVÁ, Adéla. \textit{Komunikace firmy na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/a70hnw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Radka Bišická -
Marketingová komunikace ve společnosti Žaluzie Slavík
Jiří Slavík -
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Michaela Tomková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova