Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku – Katka Perdykulová
Katka Perdykulová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Networks in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERDYKULOVÁ, Katka. \textit{Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a72x6j/.
Jak správně citovat práci
Perdykulová, Katka. Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Jitka Beránková -
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová