Inovace organizačního systému ve vybraném podniku – Bc. Daniel Farkaš
Bc. Daniel Farkaš
Bakalářská práce
Inovace organizačního systému ve vybraném podniku
Innovation of the organizational system in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem této práce je inovace vybrané pobočky Penny Market s.r.o. V dnešní době se žádný fungující podnik neobejde bez kvalitního marketingu, který zasahuje do každé části podniku. Marketingové analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které budou v této práci použity, slouží podniku ke zlepšení jeho fungování. Podnik Penny Market bude prozkoumán například pomocí SWOT analýzy, STEPE analýzy, …víceAbstract:
The main theme of this work is the innovation of selected branch of Penny Market s.r.o. Nowadays, no functioning company can be discovered without quality marketing, which affects every part of the company. Marketing analyzes of the external and internal environment, which in this work will serve the serving company to improve its functioning. Penny Market will be examined, for example, using SWOT …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yz98c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Centra stepu a tance FOUR TAPS
Alžběta Kubišová