HR marketing ve firmě Přerost a Švorc - auto, s.r.o. – Leona Marie Kamírová
Leona Marie Kamírová
Bakalářská práce
HR marketing ve firmě Přerost a Švorc - auto, s.r.o.
HR marketing in Přerost a Švorc - auto, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem HR marketing ve firmě Přerost a Švorc – auto, s.r.o., především interním personálním marketingem. Cílem práce je posoudit, zda podnik používá správné nástroje personálního marketingu a vznést doporučení k jejich zlepšení. Dále identifikovat silné a slabé stránky v této oblasti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První částí je teoretická část, ve které je …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with HR marketing in the company Přerost a Švorc - auto, s.r.o., especially internal HR marketing. The aim of the thesis is to assess whether the company uses the right HR marketing tools and to make recommendations for their improvement. Furthermore, to identify the strengths and weaknesses in this area. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Marcela Palíšková
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89877
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing ve společnosti XYZ
Matěj Valeš -
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
Magda Slámová -
Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců
Lucie OČENÁŠKOVÁ -
Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců
Lucie OČENÁŠKOVÁ -
Personální marketing
Pavla Lejčarová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková