Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice – Bc. Daniel Netušil
Bc. Daniel Netušil
Diplomová práce
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Corporate strategy of eletric utility in the context of energy transition
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou korporátní strategie energetických podniků v kontextu energetické tranzice. Nejprve je provedena literární rešerše literatury zaměřené na oblast strategie energetických podniků v kontextu energetické tranzice. Důraz je kladen zejména na její dopad podél celého hodnotového řetězce a s ním související změny v podnikatelském prostředí energetických podniků. Tato …víceAbstract:
The Master´s thesis focuses on the corporate strategy of electric utilities in the context of energy transition. The Theoretical part provides a comprehensive literature review focused on the corporate strategy of electric utilities in the context of the energy transition. The specific focus is given to analyze the impact of energy transition along the whole electric utility value chain and the resulting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/prbn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Štěrba
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování strategické analýzy v podmínkách konkrétní firmy
Barbora Vašíčková -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Human resources planning as strategic tool for effective peoples’ management
Jeffery Osei Akoto -
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Analysis of the Corporate Venture Capital Investments in Company/Organization
Javdod Shakirov -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva