Klára HAMŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím

Abstract:
V své bakalářské práci se věnuji kompetencím učitelů v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Vymezuji zde charakteristiku emocionálních poruch, druhy dětských fobií, emocionální vývoj dítěte, diagnostické a intervenční kompetence učitele a kvalitativní šetření bylo vedeno pomocí rozhovorů s učiteli MŠ.
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the competences of teachers in kindergarten in relation to children's phobias. I outline here the characteristics of emotional disorders, types of child phobias, emotional development of the child, diagnostic and intervention competences of the teacher and the qualitative investigation was conducted through interviews with kindergarten teachers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAMŘÍKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/