Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím – Klára HAMŘÍKOVÁ
Klára HAMŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Abstract:
V své bakalářské práci se věnuji kompetencím učitelů v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Vymezuji zde charakteristiku emocionálních poruch, druhy dětských fobií, emocionální vývoj dítěte, diagnostické a intervenční kompetence učitele a kvalitativní šetření bylo vedeno pomocí rozhovorů s učiteli MŠ.Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the competences of teachers in kindergarten in relation to children's phobias. I outline here the characteristics of emotional disorders, types of child phobias, emotional development of the child, diagnostic and intervention competences of the teacher and the qualitative investigation was conducted through interviews with kindergarten teachers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMŘÍKOVÁ, Klára. \textit{Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/a7zt8m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMŘÍKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-Primary Teacher Education / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Podmínky pro zdravý emocionální vývoj dětí v kojeneckých ústavech
Mersiha Sukeník -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole
Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ -
Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku
Kateřina Anna Hesová -
Prevence školních fobií u dětí předškolního věku
Tomáš Seidel