Ing. Jiří Gabriel

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh

Launch of new product of company ELEKTA, Ltd. on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem postupu uvedení nového produktu v konkrétní společnosti na trh. Teoretická část práce vymezuje stěžejní poznatky marketingových strategií a marketingového procesu, které se k danému tématu vztahují. Praktická část je zaměřena na zhodnocení stávající tržní a produktové situace konkrétního podniku, analýzu vnějšího prostředí a ekonomickou analýzu. Následně je navrhnuto …více
Abstract:
Bachelor thesis deales with the proposal process of a new product in a specific company on the market. The theoretical part defines the fundemantal knowledge of marketing strategies and marketing process which is related to the topic. The practical part is focused on the evaluation of the current market and product situation specific company, analysis of external environment and economic analysis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Štěpán Bogdanič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem