Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh – Ing. Jiří Gabriel
Ing. Jiří Gabriel
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh
Launch of new product of company ELEKTA, Ltd. on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem postupu uvedení nového produktu v konkrétní společnosti na trh. Teoretická část práce vymezuje stěžejní poznatky marketingových strategií a marketingového procesu, které se k danému tématu vztahují. Praktická část je zaměřena na zhodnocení stávající tržní a produktové situace konkrétního podniku, analýzu vnějšího prostředí a ekonomickou analýzu. Následně je navrhnuto …víceAbstract:
Bachelor thesis deales with the proposal process of a new product in a specific company on the market. The theoretical part defines the fundemantal knowledge of marketing strategies and marketing process which is related to the topic. The practical part is focused on the evaluation of the current market and product situation specific company, analysis of external environment and economic analysis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/q112p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Štěpán Bogdanič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Strategické řízení a rozhodování v restauračním provozu
Jakub Horáček -
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Petra Michalíková -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado