Julie Babjáková

Bachelor's thesis

Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Sustainable marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka a poskytnutí návrhů na její udržitelné vylepšení se zaměřením na zákazníky generace Z. Havlíkova přírodní apotéka je původem česká společnost, která se zaměřuje na výrobu a prodej udržitelné přírodní kosmetiky. V rámci teoretické části jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými termíny jako …more
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka and provide suggestions for its sustainable improvement with a focus on Generation Z customers. Havlíkova přírodní apotéka is a Czech company that focuses on the production and sale of sustainable natural cosmetics. The theoretical part describes the differences between different terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Viktorie Šenkárčin

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92127