Bc. Pavel Nikl
Diplomová práce
Gastronomické provozy v zahraničí
Gastronomic Business in Foreign Countries
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit rakouské podniky heuriger a navrhnout jejich uplatnění v České republice. Zvolený problém jsem řešil studiem odborné literatury a článků. Dále jsem provedl analýzu podniků heuriger v rakouské vinařské oblasti Weinviertel a sestavil jejich statistiku. Vedl jsem rozhovory s moravskými vinaři a zjistil jejich názor na zavedení těchto podniků na jižní Moravě. Také …víceAbstract:
The aim of this master´s dissertation is to introduce Austrian heuriger companies and to propose their application in the Czech Republic. I solved the problem by studying professional literature and articles. I also analyzed the Heuriger business in the Austrian wine region Weinviertel and compiled their statistics. I led interviews with Moravian winemakers and found their opinion on the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/oyyh3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Oponent: Ing. Darina Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Vinařský cestovní ruch v Rakousku
Alena Rádlová -
Srovnání příhraničních regionů Jihomoravský kraj a Dolní Rakousko z hlediska malého a středního podnikání
Jakub ZIMOLA -
Moravský státní úředník a vrcholné Rakousko-Uhersko
Aleš Vyskočil -
Srovnání vín odrůdy Veltlínské zelené z Rakouska a Moravy
Michal Hahn -
Sociální konstruovanost vína u vinařů na Moravě
Tereza Štefanová -
Integrace ČR do EU v oblasti SZP: případová studie vinařského sektoru – dopady na producenty v regionu Jižní Morava
Tomáš Manosoglu -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova