Práce s barvou v mateřské škole se zaměřením na techniky malby. – Lucie Truhlářová
Lucie Truhlářová
Bakalářská práce
Práce s barvou v mateřské škole se zaměřením na techniky malby.
Working with paint in kindergartens focusing on painting techniques.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prací s barvou v předškolním vzdělávání. Zaměřuje se především na malbu, kterou využívá jako hlavní motivační nástroj k výtvarné tvorbě předškolních dětí. Cílem práce je poukázat na malířské postupy, které jsou vhodným prostředkem k rozvoji dětského výtvarného projevu v mateřských školách. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy práce jako je například malba, barva, výtvarná …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Vlastimil Vodák, ak. mal.
- Oponent: PhDr. Kateřina Štěpánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
Vendula Slováková -
Význam výuky výtvarného oboru v základní umělecké škole v procesu socializace
Eva MALICHEROVÁ -
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
Nikola ŠVECOVÁ -
Acanthus - mýtus v současné malbě a využití antických mýtů v hodinách výtvarné výchovy
Vlastimil NENADÁL -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Islámské umění jako zdroj inspirace v hodinách výtvarné výchovy
Jana Abdelmoaty Kvasničková -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 6. 2021
Kohout, J.
19. 6. 2021