Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh – Žaneta Kratochvílová
Žaneta Kratochvílová
Master's thesis
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
The importance of private brands at grocery market with a focus on the online market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou českého trhu privátních značek. Hlavním cílem této diplomové práce je zjištění současného postoje zákazníků k privátním značkám na českém trhu a dále zpracování doporučení dalšího rozvoje privátní značky sledovaného obchodu Rohlik.cz. Za účelem dosažení tohoto cíle byl proveden kvalitativní a posléze kvantitativní výzkum. V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of private labels in the Czech Republic. Main goals are understanding customers' perception of private labels and based on this, preparing recommendations for further development of the private labels of the online retailer Rohlik.cz. In order to achieve these goals, qualitative and quantitative research were prepared. The in-depth interview with 20 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82094
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2021
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82094
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Michal Hubáček -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ -
Asda Stores Ltd. in the UK grocery market
Amir Doshaev -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Tereza Kaprálová