Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír – Vlasta Klosová
Vlasta Klosová
Bakalářská práce
Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír
Effect of Marketing Mix Change on the Mír Theater Audience Structure
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou změny marketingového mixu divadla Mír během pandemie Covid-19. Cílem práce bylo zjistit, zda kvůli této změny došlo po znovuotevření divadla ke změně ve struktuře publika. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 204 respondentů. V práci se čtenář seznámí s východisky marketingového mixu, s charakteristikou divadelního …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of changing the marketing mix of the Mír Theater during the Covid-19 pandemic. The aim of the thesis was to find out whether due to this change there was a change in the structure of the audience after the reopening of the theater. The evaluation was carried out on the basis of a questionnaire survey, which was attended by 204 respondents. In this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Eva Molnárová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOSOVÁ, Vlasta. \textit{Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/a8vasz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová