Komparace vlivu českých médií mezi první a druhou přímou volbou prezidenta ČR – Adam Dvořák
Adam Dvořák
Diplomová práce
Komparace vlivu českých médií mezi první a druhou přímou volbou prezidenta ČR
Comparison of Czech mass media influence on the first and the second direct presidential election
Anotace:
Diplomová práce analyzuje vliv médií na obě dosavadní přímé volby prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018 s hlavním cílem komparace tohoto vlivu mezi oběma volbami. Přidanou hodnotou práce je komplexnost celé analýzy - probíhá totiž na úrovni televizního vysílání, rozhlasového vysílání, denního tisku a zpravodajských webů a to za pomoci kvantitativní i kvalitativní analýzy mediálního obsahu …víceAbstract:
The thesis analyzes the influence of mass media on both direct presidential elections in the Czech Republic in 2013 and 2018, the main target is to compare this influence between both elections. Added value of the thesis is its complexity of the analysis – the analysis is performed on TV broadcasting, radio broadcasting, press and news sites using both quantitative and qualitative analysis. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Miroslav Ševčík
- Oponent: Petr Žantovský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Analýza volebních dat ČSÚ pro volbu prezidenta ČR 2018 - diference volební účasti, výsledků voleb mezi jednotlivými okresy
Jana Belaníková -
Přímá volba prezidenta ČR v letech 2013 a 2018
Lucie SEKEROVÁ -
Srovnání volebních odhadů a výsledků voleb do PS 2017 a prezidentských voleb 2018
Alena Borotová -
Politická komunikace: případová studie prezidentských voleb 2018
Kristýna Hlinomazová -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška