Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě – Linda Straková
Linda Straková
Diplomová práce
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Trends in retail private labels development
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zjistit, jaké jsou aktuální trendy na maloobchodním trhu České republiky, a to se zaměřením na privátní značky. Privátní značky jsou zvláště na maloobchodním trhu Spojených států a ve většině států Evropské Unie velmi rozšířené. Ve své práci jsem se zaměřila především na trh hypermarketů, supermarketů a diskontních prodejen, ačkoli se s privátními značkami setkáváme i na …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to find out what are the current trends in retail market in the Czech Republic with the focus on private labels. Private labels are very common especially on the retail market of the United States of America and european retail market as well. In my thesis I concentrate especially on the distribution channels hypermarkets, supermarkets and discounter stores even though …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Petra Kubistová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Vnímání privátních značek spotřebiteli
Iveta Žemličková -
Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo
Pavla ZÁBOJNÍKOVÁ -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ