Natálie Ševčíková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

Marketing Strategy of EBE Cafe
Abstract:
Hlavním zaměření této bakalářské práce je na marketingovou strategii podniku poskytující služby EBE Cafe. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní pojmy zpracované na základě odborné literatury. Vysvětlují se zde pojmy jako marketingová strategie či marketingový mix rozšířený pro sektor služeb. Dále první část tvoří analýza prostředí provedena pomocí …more
Abstract:
The main focus of this bachelor thesis is on the marketing strategy of a company providing services EBE Cafe. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains basic concepts developed on the basis of professional literature. Terms such as marketing strategy or marketing mix extended to the service sector are explained here. Furthermore, the first part consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ševčíková, Natálie. Marketingová strategie kavárny EBE Cafe. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics