Bc. Eliška Malíková

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti RegioJet

Marketing mix of RegioJet
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současného marketingového mixu společnosti RegioJet a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného marketingového mixu společnosti RegioJet. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis was to evaluate RegioJet's current marketing mix and draft recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the thesis defines the theoretical basis of the marketing mix. In the practical part, an analysis of RegioJet's current marketing mix is conducted. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed to improve the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/g5gpu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Zaoralek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management