Bc. Eliška Malíková
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti RegioJet
Marketing mix of RegioJet
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současného marketingového mixu společnosti RegioJet a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného marketingového mixu společnosti RegioJet. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to evaluate RegioJet's current marketing mix and draft recommendations for improving the current situation. The theoretical part of the thesis defines the theoretical basis of the marketing mix. In the practical part, an analysis of RegioJet's current marketing mix is conducted. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed to improve the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/g5gpu/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Zaoralek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vybraného podniku
Mariana Hurtová -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil