Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix – Ema Procházková
Ema Procházková
Diplomová práce
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Optimalizace influencer marketingu jako součásti komunikačního mixu
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem největšího poskytovatele rozvozu jídla v České republice, kterým je Dáme jídlo. Práce si klade za cíl optimalizovat influencer marketing jako součást komunikačního mixu. Konkrétně navrhnout optimální influencer mix a vylepšení kampaně influencer marketingu se záměrem vyšší efektivity. Cíl diplomové práce bude naplněn na základě nastudovaných kompatibilních …víceAbstract:
This master’s thesis deals with influencer marketing of the biggest food delivery company Dáme jídlo. The thesis aims to optimize influencer marketing as a part of the communication mix. Concretely, to propose an optimal influencer mix and some improvements to the influencer marketing campaign of Dáme jídlo to make it more effective. The aim of the master’s thesis will be fulfilled based on research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Martina Součková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Sanzhar Sandybekov -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová