Bc. Christian Haubenwaller

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and its social implications

Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Anotace Hlavní zaměření, které je také cílem této práce je hlouběji do oblasti integrované marketingové komunikace stejně jako jeho sociální důsledky. To se snaží zhodnotit význam a pojmy marketingu a marketingové komunikace, které jsou použity v moderní společnosti. Integrované marketingové komunikace má své hlavní cíle, jak ovlivňují přímé chování komunikace. Navíc, strategické porozumění integrované …více
Abstract:
Abstracts The main focus which is also the objective of this paper is to dig deeper into the field of integrated marketing communications as well as its social implications. It seeks to evaluate the meaning and concepts of marketing and marketing communications that are applied in the modern day society. Integrated marketing communications has its main goal as influencing and affecting directly the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration