Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu – Bc. Terézia Ludhová
Bc. Terézia Ludhová
Diplomová práce
Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu
Customer value analysis using data mining
Abstract:
Thesis Analysis of customer value using Data mining focuses on the segmentation of customers in a selected company and the application of conceptual marketing strategies to thriving clusters of customers and partners. The theoretical part describes the relationship between Customer Relationship Management and Customer Lifetime Value, the process of segmentation and Data mining techniques - clustering …víceAbstract:
Diplomová práca Analýza hodnoty zákazníka pomocou Data miningu sa zaoberá segmentáciou zákazníkov vo vybranej spoločnosti a aplikovaním koncepčných marketingových stratégií na prosperujúce zhluky zákazníkov a partnerov. V teoretickej časti je priblížený vzťah medzi Customer Relationship Managementom a Celoživotnou hodnotou zákazníka, proces segmentácie a techniky získavania znalostí - klastrovanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/brhh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie
Radoslava Hronská -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Parallel Association Rule Mining Algorithm Based on MapReduce by Using Lift Interestingness Measure for Big Data
Nour Easa Oweis -
Customers Classification using Recency Frequency, Monetary value (RFM), and K-means clustering algorithm
Mark Azietaku