Bc. Terézia Ludhová

Diplomová práce

Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu

Customer value analysis using data mining
Abstract:
Thesis Analysis of customer value using Data mining focuses on the segmentation of customers in a selected company and the application of conceptual marketing strategies to thriving clusters of customers and partners. The theoretical part describes the relationship between Customer Relationship Management and Customer Lifetime Value, the process of segmentation and Data mining techniques - clustering …více
Abstract:
Diplomová práca Analýza hodnoty zákazníka pomocou Data miningu sa zaoberá segmentáciou zákazníkov vo vybranej spoločnosti a aplikovaním koncepčných marketingových stratégií na prosperujúce zhluky zákazníkov a partnerov. V teoretickej časti je priblížený vzťah medzi Customer Relationship Managementom a Celoživotnou hodnotou zákazníka, proces segmentácie a techniky získavania znalostí - klastrovanie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika