Klára Pelcová

Bachelor's thesis

Rebranding květinářství Klívie

Rebranding of Flower Shop Klívie
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the rebranding of the Klívie florist, located in Uherské Hradiště. The aim of the thesis is to analyze the appearance, relevance of communication, and presentation (image) of the florist in the eyes of both existing and potential customers, in order to propose adjustments specific rebranding elements aimed at more effective, creative, and efficient promotion to a wider …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pelcová, Klára. Rebranding květinářství Klívie. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace