Klára Pelcová
Bachelor's thesis
Rebranding květinářství Klívie
Rebranding of Flower Shop Klívie
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the rebranding of the Klívie florist, located in Uherské Hradiště. The aim of the thesis is to analyze the appearance, relevance of communication, and presentation (image) of the florist in the eyes of both existing and potential customers, in order to propose adjustments specific rebranding elements aimed at more effective, creative, and efficient promotion to a wider …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pelcová, Klára. Rebranding květinářství Klívie. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Návrh marketingové strategie
Tomáš Liszka -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Iva Kašíková -
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
Jakub Dvorský -
Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys
František KOCOUREK -
Marketingová komunikace květinářství Květiny a dekorace - Jolana Musilová
Kristýna Majkrzáková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová