Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod – Valérie Dědková
Valérie Dědková
Bakalářská práce
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Digital marketing and its use for specific online shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, a to sice obchodu FRUTIKO international s. r. o. Cílem práce je provést ana-lýzu elektronického obchodu, zejména jeho ekonomických ukazatelů a navrhnout doporučení při propagaci obdobným elektronickým obchodům. Práce se rozděluje do šesti kapitol. První kapitola objasňuje základy marketingu. Druhá kapitola je věnována …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with digital marketing advertisement of an online shop FRUTIKO international s. r. o. The key objective is to do the analysis of the e-shop especially its economic indicators and to submit recommendations in advertisement for similar e-shops. The thesis is divided into six chapters. First chapter clarifies basics of marketing. Second chapter is dedicated to the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Ondřej Bereckei -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Petr GONTKOVIČ -
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
Alena KROUPOVÁ -
Marketingové řízení elektronického obchodování
Veronika Svatošová -
Elektronický obchod, analýza elektronického obchodování a marketingové strategie vybrané firmy
František Chumlen -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ