Ondřej Bereckei

Bakalářská práce

Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování

Creating of marketing strategy in the e-commerce
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení rozdílu v oblasti online marketingu a současně navržení kroků pro zlepšení online marketingu firmy Dugastore, která vlastní e-shop nabízející golfové produkty. Součástí návrhu jsou i body zlepšující povědomí o značce a to i v offline prostředí. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou důležité pro klasický marketing …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to describe the difference in the field of online marketing and meanwhile to design improving strategy in online marketing of the company Dugastore which owns it's own e-shop offering golf products. A part of the design are improvements in company awareness either in offline segment. Basic marketing terms which are important for classical marketing and from which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bereckei, Ondřej. Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika