Lenka Ostrčilová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of Marketing Strategy of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie podniku Pekárna Racek, s.r.o. Byla zpracována kritická literární rešerše na téma marketingová strategie a dále byly vypracovány analýzy, jako je PESTLE analýza, Porterova analýza, analýza portfolia produktů, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Výsledkem práce bylo vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové strategie …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis was to create proposals to improve the marketing strategy of the Pekárna Racek, s.r.o. Critical literary research on the topic of the marketing strategy has been drawn up and analyses such as PESTLE analysis, Porter analysis, product portfolie analysis, marketing mix analysis and SWOT analysis have been developes. The work resulted in the creation of proposals to improve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ostrčilová, Lenka. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe