Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie – Ing. Milan Sedláček, DiS.
Ing. Milan Sedláček, DiS.
Diplomová práce
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Marketing strategy of the Wallachian Air Museum in the time of the pandemic
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity a kulturní programy valašského muzea v přírodě během období roku 2020 a 2021. Během tohoto období se naplno projevila pandemie COVID-19, která zasáhla velmi silně také kulturní sektor. V rámci analýzy bude provedeno zhodnocení realizace marketingové strategie muzea včetně offline a online nástrojů propagace a aktivit ve sledovaném …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse and evaluate the marketing assets and cultural programmes of the Wallachian Open Air Museum during the period of 2020 and 2021. This period was in the name of COVID-19 pandemic which severely hit the cultural sector. The analysis will evaluate the implementation of the museums marketing strategies, including offline and online promotion tools and activities …víceKlíčová slova
marketingová strategie kulturní instituce muzeum muzeum v přírodě marketing muzea management muzea polo-strukturovaný rozhovor online nástroje marketingová analýza neziskový sektor. marketing strategy culture institution museum museum in nature museums marketing museums management semi-structured interview online tools marketing analysis non-profit sector.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vygi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes