Ing. Milan Sedláček, DiS.

Diplomová práce

Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie

Marketing strategy of the Wallachian Air Museum in the time of the pandemic
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity a kulturní programy valašského muzea v přírodě během období roku 2020 a 2021. Během tohoto období se naplno projevila pandemie COVID-19, která zasáhla velmi silně také kulturní sektor. V rámci analýzy bude provedeno zhodnocení realizace marketingové strategie muzea včetně offline a online nástrojů propagace a aktivit ve sledovaném …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse and evaluate the marketing assets and cultural programmes of the Wallachian Open Air Museum during the period of 2020 and 2021. This period was in the name of COVID-19 pandemic which severely hit the cultural sector. The analysis will evaluate the implementation of the museums marketing strategies, including offline and online promotion tools and activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře