Dita Novotná

Bakalářská práce

Vnímání influencer marketingu společnosti McDonalds českými spotřebiteli

Perception of McDonald’s influencer marketing by Czech consumers
Anotace:
Influencer marketing je v současnosti velice využívaným nástrojem, jak propagovat produkty a služby a zároveň oslovovat nové zákazníky. Společnost McDonald’s ho na českém trhu využívá ve velké míře. Právě z toho důvodu je práce zaměřena na zkoumání komunikační kampaně McDonald’s s Přemkem Forejtem. Cílem této práce bylo zjistit od českých spotřebitelů, jak vnímají zapojení influencera do komunikační …více
Abstract:
Influencer marketing is currently a highly popular tool used by companies to advertise products and services while also reaching new clients. McDonald's uses this strategy in great measure on the Czech market. For precisely this reason, this thesis will focus on studying the communication campaign of McDonald's with Přemek Forejt. The goal of this thesis was to find out how Czech consumers view the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Pavel Horák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89753

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management