Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví – Bc. Karolína Králová
Bc. Karolína Králová
Bachelor's thesis
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Impact of online reputation to a customer in hospitality
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší vliv online recenzí na české turisty při výběru ubytovacích služeb. Na rozdíl od dřívějších let se dnes hodnocení ubytovacích zařízení nešíří jen mezi známými a přáteli. Vznikla celá řada webových platforem určených k šíření hodnocení online. Teoretická část této práce tedy shrnuje pojmy jako je WOM či eWOM, popisuje vybrané webové platformy, na kterých se dá s online hodnocením …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of online reviews on a decision of Czech tourists when choosing a hotel. Nowadays, telling about personal experiences is not going on only between friends or family. There is a lot of websites where can people simply share their ratings online. The theoretical part of this thesis summarizes terms like WOM or eWOM, some of the online review sites and also results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/vp8io/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
Nikola BARCUCHOVÁ -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Jiří Měcháček