Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví – Bc. Karolína Králová
Bc. Karolína Králová
Bakalářská práce
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Impact of online reputation to a customer in hospitality
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší vliv online recenzí na české turisty při výběru ubytovacích služeb. Na rozdíl od dřívějších let se dnes hodnocení ubytovacích zařízení nešíří jen mezi známými a přáteli. Vznikla celá řada webových platforem určených k šíření hodnocení online. Teoretická část této práce tedy shrnuje pojmy jako je WOM či eWOM, popisuje vybrané webové platformy, na kterých se dá s online hodnocením …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the impact of online reviews on a decision of Czech tourists when choosing a hotel. Nowadays, telling about personal experiences is not going on only between friends or family. There is a lot of websites where can people simply share their ratings online. The theoretical part of this thesis summarizes terms like WOM or eWOM, some of the online review sites and also results …víceKlíčová slova
Booking.com eWOM online hodnocení recenze hotelu UGC Web 2.0 WOM hotel reviews online reviews
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/vp8io/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Karolína. \textit{Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/a9wef8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
The analysis of (im)politeness in online hotel reviews
Nikola BARCUCHOVÁ -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO HOTELU
Jiří Měcháček