Návrh marketingové strategie knižního e-shopu – Bc. Marek Jakub Tomas
Bc. Marek Jakub Tomas
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie knižního e-shopu
Návrh marketingové strategie knižního e-shopu
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové strategie společnosti a její problematiku. Samotný návrh strategie se týká společnosti Dobré knihy a snaží se analyzovat její současnou vnitřní situaci i situaci v jejím okolním prostředí. Práce je pak dělena do dílčích kapitol a skládá se teoretické části, analytické části a návrhové části, která obsahuje samotnou strategii včetně návrhů …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of a proposal for the marketing strategy of the company and its issues. The strategy proposal itself concerns the company Good Books and tries to analyze its current internal situation and the situation in its surrounding environment. The thesis is then divided into sub-chapters and consists of a theoretical part, an analytical part and a proposal part, which contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská