Bc. Marek Jakub Tomas

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie knižního e-shopu

Návrh marketingové strategie knižního e-shopu
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové strategie společnosti a její problematiku. Samotný návrh strategie se týká společnosti Dobré knihy a snaží se analyzovat její současnou vnitřní situaci i situaci v jejím okolním prostředí. Práce je pak dělena do dílčích kapitol a skládá se teoretické části, analytické části a návrhové části, která obsahuje samotnou strategii včetně návrhů …více
Abstract:
The thesis focuses on the creation of a proposal for the marketing strategy of the company and its issues. The strategy proposal itself concerns the company Good Books and tries to analyze its current internal situation and the situation in its surrounding environment. The thesis is then divided into sub-chapters and consists of a theoretical part, an analytical part and a proposal part, which contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON