Využití kalkulací v cenotvorbě podnikatelského subjektu – Bc. Aleksandar Kovač
Bc. Aleksandar Kovač
Bachelor's thesis
Využití kalkulací v cenotvorbě podnikatelského subjektu
Use of calculations in pricing of a Business Entity
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je optimalizace kalkulačního procesu a jeho využití při sjednávání cen s odběrateli. V teoretické části budou přestaveny koncepce marketingového řízení podniku včetně prvku cenotvorby a marketingového mixu, posléze bude vyjasněna problematika nákladů a jejich kalkulací v podnikové ekonomice. Praktická část se bude zabývat popisem kalkulačního procesu od sběru dat až po finální …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to optimize the calculation process and its use in negotiating prices with customers. The theoretical part will introduce the concepts of marketing management of the company, including the element of pricing and marketing mix, then will clarify the issue of costs and their calculations in the corporate economy. The practical part will deal with the description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/gm7qq/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVAČ, Aleksandar. \textit{Využití kalkulací v cenotvorbě podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/aa3bx2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Ekonomika fotbalového klubu
Petr Krátký -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Kalkulace ceny ve vybrané obchodní firmě
René Sher -
Marketing v tržním výklenku
Zuzana Tomášková -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová