Význam a aplikace teorie her v řízení firmy – Olga Vorobei
Olga Vorobei
Bakalářská práce
Význam a aplikace teorie her v řízení firmy
The meaning and application of game theory in business management
Anotace:
Tato práce se zabývá příklady konfliktních situací v podnikání a životě. Pomocí metod teorie her a analýzy problémů jsou nabízena konkrétní doporučení zaměřená na rozvoj organizačních struktur vybraných společností. Také daná práce, při využití teoretických zdrojů z oblasti teorie her, ukazuje kombinace možných akcí v konkrétních příkladů dvou firem, a výsledky vybraných kroků. Skoro všichni: člověk …víceAbstract:
This work deals with examples of conflict situations in business and life. Using the methods of game theory and problem analysis, specific recommendations are offered aimed at developing the organizational structures of selected companies. Furthermore, using theoretical resources from the field of game theory, the paper shows a combination of possible actions taken in specific examples of two companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n2dcp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný -
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Teorie her v managementu
Robert Míča -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev