Analýza marketingové strategie spolku Hurá na výlet – Aneta Buřvalová
Aneta Buřvalová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie spolku Hurá na výlet
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení aktuální marketingové strategie spolku Hurá na výlet. Teoretická část práce bude zahrnovat teoretický rámec zkoumané problematiky. Praktická část práce bude zahrnovat analýzu marketingového prostředí spolku, PEST analýzu, analýzu marketinové strategie spolku a také analýzu marketingového mixu spolku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.