Aneta Buřvalová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie spolku Hurá na výlet

Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení aktuální marketingové strategie spolku Hurá na výlet. Teoretická část práce bude zahrnovat teoretický rámec zkoumané problematiky. Praktická část práce bude zahrnovat analýzu marketingového prostředí spolku, PEST analýzu, analýzu marketinové strategie spolku a také analýzu marketingového mixu spolku.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.