Obchodně-marketingová koordinační činnost v terapeutické linii farmaceutické společnosti – Bc. Lucie Batalová
Bc. Lucie Batalová
Bakalářská práce
Obchodně-marketingová koordinační činnost v terapeutické linii farmaceutické společnosti
Sales and Marketing Coordinator of Therapeutic Area in Pharmaceutical Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá farmaceutickým marketingem a jeho legislativní a etickou regulací. Popsány jsou také základní nástroje současného trendu marketingové komunikace v odvětví farmaceutického průmyslu. Práce vysvětluje a analyzuje problematiku, s kterou se marketingoví pracovníci ve farmacii potýkají, a poukazuje na nejednoduchost profesní orientace v této oblasti. Výsledkem praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a pharmaceutical marketing and its legislative and ethic regulations. Basic tools of a current marketing communication trend in the area of a pharmaceutical industry are also described. The thesis explains and analyzes the issues which pharmaceutical marketing experts are faced with and points out the profession orientation complexity in this area. Outcome of the practical …víceKlíčová slova
Etický kodex AIFP farmaceutický marketing obchodní a marketingový koordinátor odborníci ve zdravotnictví osobní prodej propagační materiál sponzorství vzorky léčivých přípravků Zákon o regulaci reklamy. Code of Ethics AIFP Pharmaceutical Marketing Sales and Marketing Coordinator Health Specialists Personal Selling Promotional Material Sponsoring Drug Samples Act on Advertising Regulation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/secc5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
František Horký